Vuggestue

DAGENS RYTME I VUGGESTUE:

•         Fra kl. 6.00 til ca. kl. 7.15 skal dit barn afleveres i Børnehavens køkken, hvor der er mulighed for at spise morgenmad.

•         Fra ca. kl. 7.30 skal dit barn afleveres i vuggestuen. Her er der leg på stuen indtil formiddagsmaden.

•         Ca. kl. 8.30 er der formiddagsmad.

•         Herefter er der leg, forskellige aktiviteter eller leg på legepladsen.

•         Kl. 11.00 til 12.00 spiser børnene frokost.

•         Ca. kl. 12.00 - ca. kl. 14.00 er der middagssøvn.

•         Kl. 14.00 er der eftermiddagsmad.

•         Kl. 14.30 - 16.30 (fredag 15.45) leg på stuen og afhentning.

TRADITIONER

Vi har mange traditioner i forbindelse med højtider og årstider. Vi har også andre aktiviteter og arrangementer i løbet af året. F.eks.:

•         Ude leg

•         Historielæsning

•         Musik og sang

•         Teaterture

•         Fordre vores dyr

•         Leg på stuen

•         Gå ture i byen

•         Spissammen

•         Bedsteforældredag

•         Forårsudstilling

•         Zoo-tur

•         Dyrskue

•         Spis sammen

•         Forældremøde/generalforsamling

•         Julestue

OPSLAGSTAVLE

Information vedr. aktiviteter, arrangementer og personale findes på tavlen i gangen.

FORÆLDRESAMTALER

Når dit barn er startet i vuggestue tilbyder vi en forældresamtale, når der er gået 2-3 måneder. I kan som forældre altid bede om en samtale, når I har behov for dette. Ligeledes kommer vi og beder jer om en snak, når vi har behov for det. Mindst en gang om året tilbyder vi en forældresamtale.

LEGEPLADS

Vi vil tilstræbe at komme ud mindst en gang dagligt og vil mest bruge den lille legeplads i forbindelse med vuggestuen.